Followers

Thursday, March 03, 2011

mason moon

mari kita cakap-cakap pasal babi baby. seyes aku memang suka baby. mereka comel and selalu buat muka ta besalah even mereka ada salah. aku suka baby, lagi-lagi mason moon. ini semua ahmad qayyum punya pasal. ditambahkan lagi oleh si kaka fara. so jawaban nya ialah vee comel -,-''

mason moon ni kalau korang na tau, entah. ta tau lahh. tapi yang pasti, mason moon sangat comel. saya na anak mcm ni boleh? terfikir pulak, siapa bakal suami aku nanti ehh. haihhh. lain macam je bunyi. boleh ta na usha bapak mason moon ni. hikhik. hang gatai naaa. kata orang penang kat aku sambel buat muka paling comel.

nahhh, amik lahh. tengok puas puas gambar anak aku ni ;)







comel kan kan kan baby aku ni. haha. tapi aku ta sure lahh si mason moon ni laki ke permpuan? lupa na tengok, nanti ta pasal-pasal kena penampar free. aisheh. cuba bayangkan tangan comel tampar pipi korang. sakit pin kata ta sakit. tapi bagi orang yang kuat macam aku ni mesti ta sakit punya. oiii mason moon, meyh ar sini tampar aku -,-''