Followers

Saturday, March 05, 2011

crunchie

aku tak tau nak update pasal apa, but memandangkan naku baru lepas makan crunchie, maka aku update lah pasal crunchie. bagi siapa-siapa yang tak tau apa itu crunchie, crunchie to sejenis coklet. dapp ouhhh. seyes sedappp. hehe. aku pun tak tau sejak bila aku boleh suka coklet, tapi sejak kebelakangan ni, aku macam mengidam coklet. haihh.

sambel penuh nikmat aku makan coklet to, aku snap-snap lahh. apa lagi. sory gambar aku buruk. aku tak cantek pun--''


to lahh cruchie kesayangan aku. hehe. oke next, tuka topik. aku suka lelaki bertatoo. nampak macho n gentleman. persis semacam atok.  wahhh. i loikeeee. n aku pernah terfikir na buat tatoo. tapi bila fikir, semacam aku takut na mengcacatkan badan aku. hari to aku balik, aku tengok tatoo adk aku. dalam hati aku, nasib baik kau adk aku, kalau tak, dah lama aku usha kau. apa kahhhh! aisheh.

ada siapa-siapa tak yang volunteer tolong belikan crunchie ni? haha. ngidam dehhh xD. hurmm. pilihan terakhir aku, aku nak berhenti belajar! titik noktah. aku benci berada kat melaka ni. and maybe aku sambung belajar kat kolej lain di sarawak or sabah. wahh. sabah. wahh. i loikeee. okey. aku belajar kat kym ni pun bukan nya pakai duit PT. cik lan kedekut tak nak bagi aku pakai. haha. bia lahh. senang sikit kann. tak payah fikir pasal hutang n so on. hikhik. and one more things. ly crunchie. okey done ;D