Followers

Thursday, March 03, 2011

merepek aka nonsence

sering kali aku bertanya, aniss bagi idea bah apa ku mowk tulis citok. haha. halamak, terkeluar bahasa sarawak. but its okeh, aku sayang miri. aku banga jadi orang miri. hell yeahhh.

seriously, aku memang banga jadi orang miri. miri cantek. tapi aku pelik kenapa orang disini suka menanyakan soalan bodoh. "miri kampung kann" haduhh. better kau pegi miri n tengok sendiri. miri ta macam sini. miri bestt. miri ada taman awam, miri ada gol. miri ada tanjung. miri ada mall. miri ada marina bay, n yang paling penting, miri ada explenet! haha. disitu lahh aku selalu lepak n dating bersama calsberg. macam yang sepupu aku cakap, time kita susah, cuba cakap, ada ta kawan yang betul-betul ikhlas tolong kita? kalau tolong pun mesti akan kata, be strong oke, everythings will be fine. aisheh. tapi bila kita susah or ada masalah. yang setia menemani kta adalah calsberg. aisheh. aku ta sokong idea itu.

masa aku sedang menaip ni, seyes aku rasa macam na terbang je. hurm. kalau aku burung kan best. bebas je, boleh terbang mana-mana je. haihh. aku pun ta tau kenapa, sejak kebelakangan ni, aku macam tade idea na update blog. tolong bagi idea aku na tulis apa ni, aku main tulis je apa yang ada kat kepala hotak aku ni.

aku kasihan kan sepupu aku, dia ada masalah n semua ta boleh na tolong. duhh. aku pun ta tau na tolong macam mana. n minggu ni, aku rasa suey gila. sbb family aku ada masalah. hurmmm. be strong oke. itu je lah yang mampu aku cakap.