Followers

Sunday, February 13, 2011

tag tag

first of all, thanks aniss sebab tag vee lagi sekali. hikhik.

1. adakah anda rasa anda HOTT?
> yah, memang saya hot. hikhik c(:

2. up;oad wallpaper PC/LAPPY yang anda guna sekarang.


3. cerita pasal gambar
>nama saya vee. ni gambar saya tyme photoshuut kat dalam bilik. photografer dy moy.

4. bila kali terakhir anda makan ayam?
>tadi. asyik asyik makan ayam.

5.  lagu yang terakhir anda dengar ?

6. apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
>makan keropok ikan yang fara bagi tadi.

7. selain nama sendiri, anda dipanggil nama apa ?
>vee

8. tag 8 orang

9 .siapakah orang num 1 anda? 
>dy ni amoy. mber yang kira paling rapat lahh dengan aku. dy ni mcm cina. hikhik ;p dan jagk merangkap roomate aku plus orang yang teman aku makan, tydo dan pegi toilet malam malam,

10. katakan sesuatu dengan num 5 ?
>ape na dikata? entah. haha. blurrr

11. orang num 3 ade hubangan dengan siapa?
>itu rahsia kerajaan. mana bole tau haha. tapi yang penting dy single. single ke ? ta sure lahh?

12. bagaimana pula dengan orang yang ke empat?
>yang to adk. mber kolej. 

13. pesanan buat orang num 6 ?
>eqeen, hikhik. awak senior yang hebat :)

14. kata kata cinta untuk orang num 2?
>errrr, maaf, vee bukan lesbian. haihhh.

15. adakah orang ke 7 dan kelapan mempunyai persamaan ?
> mber kolej dan blogger.

16. berikan 5 perkara yang anda tahu tentang orang yang di tag d no 1 ?
>blur tahap cipan -,-''
>suka membebel
>takot na pergi toilet sorang sorang
>suka vintage style
>sorang kawan yang memahami. 

17. persamaan antara kambing dan lembu?
>suka meragut rumput. haha

18. apakah perasaan anda ketika anda menjawab soalan ini?
>banyak betol soalan dy.

19. adakah anda tahu rizman itu sengal?
>ta kenal maka ta cinta, bila da kenal mcm celaka. mne vee tahu, ta kenal ?

20. gay or les ?
>haihh, both. haha