Followers

Sunday, November 14, 2010

taman botanical :)

taman botanical bestttt ! saya suka . saya bersama opah saya , mama saya , n adk adk saya . adk adk saya nakal . ta dengar cakap . haha . tade lah . saya gurau jee . 

first kteorg knono na g taman seribu bunga . mana tempat to , ta tao lah .sampai mcm cari cari then akhirnyer decide g gerak taman botanical . perhhhh . best . tyme odw to ,  vee sempat tydow dalam bas . sejak akhir akhir ni kan . vee salu dapat bas yang tade aircon . huhh . 

sampai je taman botanical . terus excited nampak basikal . na naik basikall ! jalan jalan bersama kekasih saya . snap snap gambar . tujuan na g taman botanical ni pown sbbna teman opah saya g bt asment . snap snap . 

pas snap snap , kteorg naik basikal . perhhhh . bestttt . tapi , tyme naik basikal to . nampak monyet . monyet to rogol adk dye . huhhh ! 

pas to balik . leteh . tapi suka . then sampai je hostl . trus tydow . n skrang baru bangun . haha 

saya happy . walaupun awak just antr wall je ! saya sayang awak lah raksasa ! 




ta sangka vee nih mcm tenuk kan kan kann . dari pukul 3 tadi mengupdate . last last pukul 7 gak publish .
haha . siot je kan .
for anderson : sorry ta reply msg ! saya letey n then tertidow . jangan marah ye !
for jengjengjeng ! awak tao ta ape awak bt kat saya ? saya dalam keadaan mamai then baca wall post awak kat saya ! awak da single ? omg ? saya ta percaya ! trus g profile awak n check . perhhh . bertol lahh . saya terus melompat atas katil sampai hampir terjatuh ! awak , awak . awak jangan sedih eyhhh . kalau awak perlukan sumting or na menangis ke ? just cry on my shoulder . hihi