Followers

Friday, November 12, 2010

pagi + kerja gila !






congrate mama psl dpt lappy baru :)
ankmu tumpang gumbira !
kao bila lagi lahh vee ?
lappy kao to da tua !
haha . bia lahh  lappy vee still boley pakai lagi .
its oke lahh .
see . vee wc . haha . banggang jelaa .
da lama ta wc kowttt .
sejak lappy vee kne fomat .
sejak to lah ta ber wc . hurmmm .
sedih hidup nih .
tadi vee g jenjalan kat mc tao .
bt keeja gila g curl rambut .
perhhh . ta suka !
vee tana curl yang mcm to lahh .
pondan to ta paham bhse lahhhh .
vee tana curl yang mcm nih .

then menng-edit pulak kat picnik . :) best besttt


haha . gila kan vee . edit pun mcm haram !
haha . pergi mampos sama kao vee !

bab sedih pulakk :
saya jahat ! saya ego ! hell yeahhhh !
sorry awak , saya ta layan awak sangat . saya sekarang dalam prose lupakan awak .
:(
saya sedih tao ta !