Followers

Saturday, April 07, 2012

jarang

sekarang aku jarang update blog. jarang menulis. jarang mencarut. jarang ketup ketap dekat laptop. sebab rumah aku tak ada wifi. erghhh. sudah lah budak budak rumah typecal, rasist macam budak kecik. HAHA! okay, sekarang aku tengah mencarut. pegi mampusss!

mak bapak alim pakai tudung, sembahyang 5 waktu. bukan aku nak cakap apa tapi sebab handphone experia yang tak berapa nak mahal tu carik bomoh bagai! alahhhh, stakat experia, aku boleh beli sepuluh wehhh. itu anooying. pegi mapus. apa guna kau sembahyang tapi pegi carik bomoh jugak. lahanaattttt! memang kau contoh yang tak baik untuk anak kau!

lagi satu. kau cakap christian tak ada adap bagai. okay kau islam, pakai tudung. aurattttttt! tapi mulut macam sial. masuk neraka jugakkkkk! pegi mampussss!