Followers

Sunday, August 14, 2011

stalker and faker :)

stalker. orang yang ingin sangat untuk mengetahui hal orang lain. sama maksud dengan kepoo or penyibuk. banyak tidak malu. okay, memang aku ta suka. bukan aku nak perasan. tapi ada seorang budak ni, 3kali aku dah remove dia dari friendlist. and dia add jgk aku buat kali ketiga. okay, aku takkan app. entah-entah dia yang buat account fake tu. kann. dasar stalker memang tak malu. sebok hal orang saja. opps. adakah saya keterlaluan? NASIBLAHH! AKU PEDULI APA.

faker. aku suka and aku sayang faker aku. er, i mean macam aku sangat TERHARU oleh kerana mereka minat aku then buat account fake. untungkann. rasa macam artis pulakk. okay, aku nak tanya, apa keuntungan jadi faker ni? dapat duit? dapat hadiahh? dapat laki?semuatak dapat kann! memang takda untung langsung. bodoh.