Followers

Thursday, August 11, 2011

senyuman

aku pelik dengan manusia zaman sekarang. tak kira yang muda atau tua. semua berat mulut nak senyum. aku jenis yang suka senyum. tak kira sengan siapa pun aku senyum. baik dia cacat ke tua ke muda ke budak. semua aku bagi senyuman. 

aku jalan-jalan dengan kawan aku. tersempak dengan sorang makcik. makk aii, gaya memang mengalahkan datin. perhhh. aku senyum lah dengan dia. bila aku senyum. dia balas dengan jelingan. ape ke jenis manusia macam tu. lagi satu cerita. ada sorang budak kat hostel aku ni. ta tau nama siapa. orang nya boleh tahan lah cantik. tinggi. ala ala model gitu. aku ni baru balik dari toilet, then tersempak dengan dia. aku senyum lahh. sekali dia bagi muka ketat. haahhhh. hamik kau. okay. sejak tu, bila tersempak dengan dia. aku bagi muka sombong. haaaaa. 

okay habis cerita pagi buta.