Followers

Monday, August 01, 2011

aku sayang blog aku. sebab?

okayy. nice question. memang aku suka tajuk soalan ni. sebab. kenpa ye? err, okayy. aku sayang blog aku sebab banyak sebab lah. boleh tal cakap macam tu? HAHAHA. mampos arhh. okayy meh aku jawb.

first kenapa aku sayang blog aku? aku sayang bog aku sebab blog aku ni kawan baik aku. dia sorang je yang dengar cerita merepek and kisah cinta monyet aku. HAHA. opcoz lah orang lain pat baca an. tapi tak kisah lah sebab blog aku ni memang tak penah mengadu dia bosan ke ape ke dengan aku. dia dengar je cerita aku. itu yang aku sayang dia. hikhik :p

second, kenapa aku letak header aku tajuk dia she is the girl with a lot of tears? sebab aku tau aku ni jenis yang emo. HAHA. emo tak jadi arh tu maksud aku. dengan hati aku yang selalu terluka ni. haihh. salah aku jugak kot. sebab aku ade perasaan kat sorang laki, tapi aku tak penah cakap. then aku selalu lah sedih sebab dia macam tak bagi respon. sob sob.

third, how will you know im hurting if you cant see my pain? kenapa? sebab aku tak penah luah kat siapa-siapa pasal ape yang aku rasa bila seseorang buat aku macam tunggul. and langsung tak penah nak amik tau ape yang aku rasa.

forth, kenapa mesti lagu jar of heart? okay, tak payah tau. aku sorang je yang harus tau.