Followers

Wednesday, June 08, 2011

ciri-ciri lelaki yang aku suka

phewiittt. da lama aku tak update blog. ada pun aku main taip je n aku tak boleh nak cocentrate. er er. HAHA. accctually aku kehabisan idea. okey. now aku nak bercerita tentang ciri-ciri lelaki yang mungkin boleh buat aku jatuh cinta. errrrr. pelik jahhh! bia lah. hehe

first. aku nak dia macam ala-ala aeron aziz. walawwww weiii. meletup you. haha. ta pun muka macam ala-ala muka orang korea ke? chisss~tak malu kau vee. kau nak yang hensem aje. yang hodoh kau tak nak pandang lah kann. tetttt! acctually aku bukan bermaksud macam tuu. maksud aku, tak kisah lah dia hensem ke, hodoh ke. yang penting dia sayang aku. bertul tak. HAHA. tapi kalau boleh aku nak yang hensem-hensem lahh. n paling penting aku tak nak lelaki jelanan. errrr err, i mean lelaki yang melepak kat bustop then usha-usha, n sanggup kejar perempuan semata-mata nak mintak num fon. euewwww! you are not my taste!

second. aku nak sorang lelaki yang berkerjaya! macam pilot ke. HAHA. nampak nya memang aku memilih. yang ni paling penting bagi aku. sebab aku tau aku ni bukan pandai sangat pun. so aku nak seseorang yang boleh tanggung hidup aku nanti. so nanti takde lah aku nak sebok fikir pasal duit kalau aku dah kawen nanti. ye tak cik bang.

third. aku tak suka lelaki kedekut! aku tak suka. sebab aku ni jenis yang boros. kalau dapat lelaki kedekut, mamposs lah aku kann. ahak. n aku suka shopping, bazir duit kat barang yang tak sepatutnya. lagi satu, aku suka berjalan or melancong. kalau lah aku dapat lelaki kesekut, alamatnya susah lah aku nak berjalan-jalan kannnn! kau nak laki aku sopan n hormat orang tua. bukan senang weh nak cari laki macam tu zamam skrang. n i dunt want my future husband bajet mafia. ouhhhh, sungguh aku tak suka. kann bagus kalau alim n selalu sembahyang. itu yang aku suka. bajet mafia pun tak kemana, paling-paling nanti hidup aku susah. aku tak suka.

okeyyy. sudah selesai.
*korang kat luar kalau rasa-rasa cukup syarat, meh arh datang meminang. ouhhh yeahhh -,-