Followers

Thursday, March 24, 2011

tiada tajuk

rasanya dah lama aku ta update pasal life aku. okeyy, mari aku cerita. hari ni boleh dikatakan bahagia lah jugak. happy lahh jugak. hihi :D.

mula nya, aku bangun pukul 12. okey, aku men game sampai pukul 6. wahh dasyat kau vee. then, fara balik class dia ajak g tengok teater. halamak, boleh plak aku lupa pasal teater to. duh duh. maaf ye abang long. so bekejar-kejar lah aku g bersiap. bila aku da siap, boleh plak fara kata gerak lambat sikit. dalam pukul 8. cheh, rugi je aku siap awal. kihkihkih.

okey, gerak kolej dalam pukul 8, chichi hantar nek keta. haha. lenggang kangkung lah jawab nya kan. sampai je kolej, aku naik sampai tingkar 4. perhh, aku letih lah siakk. pukul 8.3o start teater. kteorang tengok teater "roh". gandingan 3 orang adk bradik iaitu amer, along n nabil. okeyy. pasal teater to, aku ta boleh na cakap apa, tapi, seriously, best!! itu je yang mampu aku cakap.

balik dari teater, aku an fara g lpk kayu an mat and emy. entah ape mood elok orang tua to tetiba na blanja makan. wahh. syokk. apa lagi. kteorg makan lah puas puas. then g mini eye on malaysia. naik pirate ship, benda alah to macam gampang okey. tinggi gile, then laju. mcm sial. aku da lah tengah lalok "tettetttt". naik benda to, lagi tingtong otak aku ni. pas naik benda to, kteorg main lah game kat citu. aku main baling bole, aku dapat hadiah pistol. besattt gila n set pistol perang. apa ke jadah nya kau na main benda to. so aku bagi lah kat mat an emy. mat main tembak-tembak. dia dapat anak patung main drum. okey, yang to ta comel sangat. haha.  jahat aku ni. n dia dapat ugly duckling. haha.

aku amik hadiah yang mat dapat to and mat amik hadiah aku. kira exchange lahh. then kteorang pun balik. sampai je bilik, moy suh aku jadi pelakon final projek dia. letih tau. susah jgk jadi pelakon ni kan. start berlakon dalam pukul 2 lebih. habis dekat pukul 3. perhhh. lama to.

and now, aku letih n mengantok. aku menaip ni pun da mcm ta betul. haha. okeyy, nyte all. love you. mmahhhxz. hahax. gedik aku ni. esok na pegi jalan-jalan. jangan jelossss.