Followers

Tuesday, March 29, 2011

lovely grandmama



hello and hai readers. this is my grandmama. dia baik. dia sporting. okey, enough for that. dia sometimes make me feel annoy. annoy dengan perangai dia yang sebok. HAHA. maaf ye nek. dia da tua. walaupun sometime dia buat aku sakit hati, aku tetap sayang dia. cantik kann dia. 

dia suka marah aku. dia suka cakap aku ni suka tydo. memang aku suka tydo pun. hihi. dia suka potong stim aku na masak. tyme aku na masak je, mesti dia sebok. haha. okey, dia masak sedap. lagilagi kalau masak breakfast. nasi goreng dia tiptop okey. sedappp. malammalam, dia suka main judi sorangsorang. apa yang dia main to pun aku ta paham. HAHA. kalau aku gayut pun dia ta sedar. sebab dia pekak n nyanyok. hihi. 

seriously aku rindu dia. da lama aku ta dengar dia bebel kat aku. huhu. esok, dia ade operation. kesian dia tiada siapa jaga kat hospital. nenek aku je yang jaga dia. kalau aku kat miri, mesti aku jaga dia kat hospital. malam ni maybe nenek aku jaga dia kat hospital. aku sayang dia. serious. aku ingin balik cepat. aku takut aku ta dapat jumpa dia lagi. huhu. nenek, tunggu aku balik okey. aku tau nenek kuat :(