Followers

Monday, February 28, 2011

buku dan dinding

tadi aku kemas almari aku yang ber-habuk+ber-hapak. maaf ya, ini sekadar coretan sahaja. almari aku tade lahh sepah pun. haha. okey, sambung balik ke topik asal. time tengah sedap kemas almari aku to, aku jumpa satu buku ni, comel je. bunga-bunga bagai. n mcm tebal je. aku pun mulalah fikir, bila masa aku ade buku ni? so aku belek lahh page by page, rupa nya to buku time aku darjah 6. haha. ta sangka aku simpan sampai sekarang. patut lahh beg aku berat je. terkandung buku yang berbuk ini rupa nya.


Full Name : Verynessa Duie Anak RObert Ulin 
Nick Name : Vee 
Date Of Birth : 2 April 1991
Place Of Birth : Hospital Umum Miri Sarawak

and bla bla bla lahh. malas na taip. hehhhhh. tyme to memang best lahh kann tulis benda ni. mcm hotstuff plak rasa nya bila orang mintax biodata kita kann. hikhik xD
but now aku rasa macam tah pape. haihhhh. n buku to aku conteng macam-macam kartun. zaman dulu dulu aku ni suka menconteng n suka benda yang comel comel. sbb to nenek aku salu bebel bila tengok aku conteng dinding bilik aku yang berwarna pink. aku conteng rumah lahh bunga lahh. haihhh. sbb kalau cat to plain je, macam kosong, ta best. so aku conteng lahh menambah kan ceria. haha. bila da conteng baru lah nampak berseri sikit. aishehhh.