Followers

Thursday, February 17, 2011

ingin meng-update blog. tapi ta punya idea. tangan dah ta mampu na menaip. aisheh. seriously, aku rindu someone. tapi aku ta pasti siapa. na aku kata aku rindu family aku, ye memang. lagi-lagi nenek n mumy aku yang selalu membebel. wahhhh. n aku rindu adk aku yang selalu bergusti dengan aku plus, aku rindu atok aku yang sayang aku and ta penah marah aku.

sebab bosan punya pasal, tadi aku tengok lahh semua gambar yang terkandung dalam lappy aku yang usang ni. n aku terjumpa satu gamabr. handbag aku. whoaaaaa, how i mish that handbag. huhh, memang ta mahal mana, but if benda to family or orang tersayang yang bagi. maka kita sayang lahh kann. handbag to mumy yang beli. first-first memang ta berkenan sbb dy plain je n berwarna kelabu, memang ta cantiklahh. bila da beli, rasa cantik lahh pulak. so now da jadi fav handbag. tapi handbag to da rosak n tinggal kat rumah.

seyesly, aku rindu kawan kawan aku yang sekarang da bawa haluan masing-masing. ade yang da kawen. ade yang still blaja. n ade jgk yang still tanam anggur. haduii. dulu, aku selalu lepak an dyorang. hisap rokok sama-sama. haihh. now, da lama ta lepak. deyhhh.

oke, now kita ubah topik. aku rasa aku ada haters lahh. n aku rasa aku boleh tau siapa orang to. tapi vee diamkan aje. sbb nanti kau sendiri kena balik mcm apa yang kau buat kat aku. yihaaaaa. and orang to suka pasing cerita macam cerita orang to adalah sebiji bola. kihkih ;). but i dun care. kau na sangat kan. haaa nah. kau amik lahh. aku ta kesah.