Followers

Monday, January 03, 2011

2011

hai 2011 ! nice to meet u ! kahkahkah . boleh ta kalau na cakap mcm to ? kihkihkih . umo pun da meningkat . aku da meningkat ke usia 2 tuttt ! duhhhh, cam mne ney ? aku na stay umo 19 boleh ke ta bole ? opcoz ta boleh. hurmmm. aku da tua, n aku kena fikir pasal masa depan. masa depan ? ulang suara, masa depan? tettttt ! aku na bahagia kan family aku ! berjaya dalam hidup macam orang lain . chetttt~ eyh kau vee, class malas na pegi cam mne na berjaya dalam hidup ? duhh duhhh . ku dilanda tanda tanya ! aku mau berubahh ! dalam erti kata lain , aku rajin bangun pagi semata mata na g class(dapat ke). kalau niat to baik mesti dapat punya lahh , bak kata moy . kihkihkihhh . sorry je moy , curi ayat kau . oke , da jauh melencong ney . tyme untuk balik ke topik asl . 2011 , kejapje kann masa berlalu . mcm sehari je aku dalam tahun 2010 . kenangan dalam 2010 , lupakan kisah lame , mulakan hidup dengan hari hari baru . kenangan indah ? sentiasa simpan dalam diary otak :) 
azam 2011 ? ingin berubah . eyhh kau vee , na berubah ape nyer ? ak na berubah , na berfikiran matang . jangan na enjoy je keje . to lahh azam aku . 
cinta ? ta mau ! tinggalkan cinta untuk seketika , aku na belajar , naikkan pointer . haha . kejam ta ?
Mr.Double 'A' ? tinggalkan ! aku malas na fikir . lebih baik aku fikir pasal masa depan ! kannn ! tade lahh buang masa ! duhhh duhhh ! kejam giler ! aku ta kejam, tapi kau lagi kejam ! kalau ditimbun air mata ney nangis sbb kau , mau ta nyer berbalang balang macam cita puteri gubung ledang ! kahkahkah !
PTPTN aku sangkut sbb pointer aku ! aku yang ta belaja ! sala aku , cian mak bapak aku kena bayar . hurmmm . so , sem ney aku kena belaja n belaja n belaja~LALALA