Followers

Monday, December 13, 2010

luahan hati si penulis :)

wow ! korang perasan ta tajuk di atas to mcm gempak sikit . hahax ;p . oke . meyhhh sini saya stoly mory an korang . xD . bagi yang da kenal vee or nessa robert to memang akan faham sikap saya . hohoi ! aku suda merepek siott ! now , crite dye simple aje ! teliti gambar di bawah !


sorry . saya memang ta chantek oke :) saya ngaku . hehhh . ni lahh rupa saya tyme skola skola dulu . haha . mcm banggang je ! saya ngaku ! saya penah masuk lokap . bukan na cakap gebang ke ape . tapi hakikat nyer  lahh . tapi bila dahh sampai melaka , saya jadi buda baik . duhhh . mcm ta caya kann . masok lokap sbb pukul cikgu ! sian cikgu to kann . g mampos kao ismail ! haha xD . masuk lokpa sehari sebelum spm . perhhhhhh . memang geng geng vee semua jawab spm dalam dewan khas . siap ade polis hensem lagi yang jge . kihkihkih . 



beza ta dengan gambar yang kat atas tadi ? hahax . beza gila kannn ! tyme ney memang jadi buda baik . :)
hahax . na tercekik aku dengar ! bak kate faraa ! 
acctually , ape yang vee na sampaikan ialah . hemm . saya rasa ayat saya agak skema ! chettt~hurmm . acctually i dun knw why lahh kann . saya ta santek . kurus . keding . keping . papan ! hahhh ! hamik kao ! ape lagi yang sesuai ? xD . mcm Mr.R salu cakap kann , awak , knpe awak sangghup tunggu saya ? saya ta hensem pun . saya rasa awak mampu cari yang lagi hensem n lagi baik . Yes ! jawapan nyer ! Mr.R , saya sayang awk bukan sebab awak hensem . sbb awak ugly lahh saya sayang awak . tapi bagi saya , awak tetap tiptop dalam hati saya ! awak tetap hensem . awak tetap bagi n yang terbaik buat saya . saya tetap akan tunggu awak . hey vee ! set yr mind lahh . ramai lagi kat luar to . knpe kao na dye jgk . ape yang ade kat dye? sungguh ta paham . acctually saya rasa ketidaksempurnaan awak yang buat saya rasa tergila gila kat awak . 

yess ! saya memang seksi . so , masalah korang ke ? bukan kann . so, mata korang to jge ye . ta  payah na menjeling bagai . saya ta suka . saya ngaku . jujo kann . :) . n lagi 1 , mulut to tutup . jangan na mengumpat . ney life saya . bukan life korang xD . oke ! stop it vee ! ney bukan tyme kao na mara orang ! 


ney pulakk tyme jamuan raya dmm . dmm , tapi bukan demam oke . dmm is stand foe . diploma tecknology multimedia . ade paham ? ouh puh . abaikan baju to eyhh . baju to agak besar n ampaian kat belakang to , jangan pandang oke :) mse ney saya baru je putus cinta ! ouhh u are my heartbreaker . hurm , just forget out it . mase ney tengah bersedih , air mata na mengalir je ! biakan . aslkan awak bahagia bersama pasangan awak ! masa ney saya betul betul rasa mcm , saya na kelihatan cantek depan mata awak (walaupun hakikat nyer saya ta cantek) . oke . fullstop :)

**awak ta hensem , awak ta comel , awak gemuk , awak garang , awak tua . sorry saya agak jujur . tapi sbb awak tade kesempurnaan lahh saya in love dengan awak :) . walaupun , awak na reject saya ke , benci saya ke . its okehh ! berbahagialah bersama dengan orang yang awak sayang oke**

**adiosss amigoesss**